İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

3 Temmuz 2011 Pazar

the body shop

Tbs 'nin %50 indirimini bir anda şahin misali gözlerimle görmüş olup, hemen elimdeki kahveyi bir defa hüpletip tbs ye damladım desem yeridir:)
Tbs 'nin orjinal başlığı altındaki ürünlerini çok seviyorum, o yüzden genelde onları almayı çalışıyorum. Şimdi Toniğini tanıtacağım sizlere

SALATALIKLI TAZELEYİCİ TONİK 250 ml:(Cucumber Freshening water)
9,90 TL'ye aldım bu toniği, %50 indirim bu ürünlerde geçerli değil. Cilt bakımında salatalığı çok seven bir insan olarak atladım hemen, 4,5 gündür kullanıyordum hele ki sabahları çok güzel bir ferahlık veriyordu cildime, bir arkadaş içeriğini sordu ve baktığımda içerisinde alkol ve çeşitli paraben içeren kimyasallar olduğunu gördüm , sanırım artık yüzüme kullanmayacağım. Normalde ten makyajımı boynumun bitimine kadar yapıyorum o makyajı da temizliyorum akşamları, bu toniği boyun ve dekoltede kullanmayı düşünüyorum.

CRANBERRY JOY LIP BALM 15 Ml (Kızılcıklı dudak balmı)
%50 indirimle edindiğim ürünlerimden birisi, 5 tl ye gelmişti sanırım. Dudaklarım sabahları kalktığımda müthiş derecede kuruyor, sabahları ruj sürmek için benim için işkence , o yüzden dudak balmları vazgeçilmezim.
Bu balmde muthiş kokuyor, fakat tadamıyorsunuz o benim için kötü :) İlk sürdüğünüz bir saatte çok güzel nemli ama sonra daha da kuruyor dudaklarınız çok memnun kalamadım.

TEA TREE BLOTTING TISSUES 65 SHEETS ( Çay ağacı matlaştırıcı mendiller)
Bu ürünü gün içinde alnımda ve burnumda parlamalar yağlanmalar olduğu için dörtdörtlükblog da okuyarak almıştım, gözde ye baya iyi gelmiş ama ben defalardır kullanmama rağmen beni çok mutlu etmedi açıkcası, 12 tl ye aldım indirim yoktu bu üründe , bir daha almayı düşünmüyorum.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...