İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

5 Temmuz 2011 Salı

Yves Rocher Mascara Volume Lash Lumping Mascara



Yves Rocher dan alıp hayal kırıklığına uğradığım maskara, ambalajı 9 ml lik ve çok tatlı bir pembe renk, sırf o yüzden kullanıyorum:)
Dolgunlaştırmayı vaad ettiği için almıştım ama hiçbir işe yaramıyor, bir dahaki sefere bana satış yapan kızın gözünde başka rimeli varmış adını unuttum tekrar sorup onu deneyeceğim
indirimi vardı hatırlarsınız ikinci ürün 10 TL diye
bu rimelde bana 10 TL'ye gelmişti iyiki öyle gelmiş daha fazlasını haketmiyor
açtım 6 ay içinde bitirmem lazım diye her gün kullanıyorum
Ben pek memnun kalmadım, fırça tipi daha büyük olması gerekiyordu dolgunlaştırması için bence
kirpik tipim : uzun , az kıvrık (rimel sürünce şekil verebiliyorum ama) ve orta derecede seyrek

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...