İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

6 Temmuz 2011 Çarşamba

Avon skin so soft inci parlaklığı veren losyon


Yine düğün ve bilumum davetler için aldığım parlaklık veren losyonlarımdan biri
içerisinde sim olmadan ışıltı verenleri normal hayatta da kullanıyorum özellikle de dekolteme
bu losyonda sanki var gri renkli simcikler diyim ben onlara
kokusu güzel kıvamı elimin üstündeki gibi
ama ben brazil beat kadar memnun kalmadım onunla ilgili de yazı yazmıştım hatırlarsanız
bu inci parlaklığı serisi beyaz tenliler için geçiyor
buğday tenliler ve esmerler içinse altın parlaklığı serisi vardı bence o daha güzeldir
bence pek almaya değer değil yine de siz bilirsiniz

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...