İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

5 Temmuz 2011 Salı

Tresera kalpli kolyem


Ankamall de yanılmıyorsam en üst katta çok tatlı takılar satan bir yer var : Tresera oradan almıştım bu kolyeyi

Benim gibi bu sene sizde pudra tonlara aşıksanız ve sizde lacivert gibi renklerle kullanmaya tamam diyorsanız, neden olmasın
Ben kalbin içinde kelebek gibi bir desen vardı ona hayran olarak almıştım
19 TL fiyatı , tatlı çalışanlara sahip ara sıra bakıyorum birşeyler genelde indirim oluyor ve küpe, kolye birşeyler kapıyorum:)


 Takılarımı da yayınlamayı düşünüyorum, çünkü takılarımı çok seviyorum, onların fotosunu çekip buraya koymak çok keyifli olacak eminim ki:)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...