İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

6 Temmuz 2011 Çarşamba

Yves Rocher Botanical Cleansing Skin Peel/ sebzeli yüz peelingi

Sivilcelerimden kurtulmak için saldırdığım mağazalardan biri de Yves Rocher du 
Bu peeling ide o zaman aldım, bitkisel içerikli hücre yenileyici etkili peeling olduğu iddia ediliyor, soyucu etkisi de varmış, leke izleri içinde düşünülebilir
yanlız cilt tipim itibari ile granüllü peeling kullanmamam lazımmış
bir kez kullandım sonrasında bu bilgiyi okuyunca bıraktım kullanmayı
ambalajı 75 ml, yüzüm için 10 ml bile kullanmamışımdır
uygun fiyata satmayı düşünüyorum ilgilenen varsa 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...