İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Lancome Bi-Facil Non-Oily Sensitive Eyes instant Cleanser- Hassas Gözler için Yağsız makyaj temizleyici

Bir iş arkadaşımın bana hediye ettiği göz makyajı temizleme ürünümle karşınızdayım:)
Eyeliner , rimel ve far ağırlıklı bir göz makyajı yapıyorum daha doğrusu göz makyajı aşığı bir insanım
bu yüzden temizlemek hem dert hemde çok önemli
Bu temizleyiciyi bana verirken bir kerede temizleyecek göreceksin demişti
pek inanmamıştım , benim zift gibi duran rimelimi nasıl temizler ki diye, ama doğruymuş üstelik gözümü yakmadan beni üzmeden yıpratmadan temizledi
Elimdeki 30 ml 'lik ama gerçek gramajı ve fiyatını almaya gittiğimde buraya da yazarım.
Şu an elimde yves rocher ve clarins göz makyajı temizleme yağları da var, onlar bitince Lancome alacağım 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...