İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Clarins High definition body lift Celulit control smoothes&firms/ yüksek tanımlı sıkılaştırıcı losyon


Bu losyonda 2, şişemi bitirmek üzereyim
çilekten baya uygun fiyata alıyordum
şimdi nasıl alacağım bakalım
eş dosttan da selülit losyonu istenmez ki :D:D
bu losyon; 
  • toparlayıcı , sıkılaştırıcı özelliğe sahip, avucumun içinde göstermeye çalıştığım kürecikler (kırmızı tanecikli) esas işlevi onlar görüyor
  • müthiş güzel bir kokusu var mutlaka tester ını edinin ve kokusuna da bakın derim, yumuşacık olan bacaklarınızda da kokusu uzun süre kalıyor

kalçanızdan diz kapaklarınıza kadar bu losyonu yediriyorsunuz
ben size bir iki ipucu vereyim:

ben önce gerçek kıldan yapılmış vücut fırçamı kuru iken masaj yapıyorum, yukarıdan aşağı ve aşağı yukarı kan akışını hızlandırıyorum, sonra deniz tuzu ve diğer peelinglerimi yapıyorum, duştan çıkınca da bu krem, o kadar çok farkediyor ki ,bakımlı olmak güzel şey

eğer bir indirim felan yakalarsam 3. şişeye başlayacağım

clarins vücutta iyi bir marka , göğüs kremleri, selülit kremleri ve diğer ürünleri ile
tavsiye ederim

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...