İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Christian Dior 5- Colour Eyeshadow 130 Blue Croisette



YKM indirimlerinden gündüz canımın içi forum kızlarından haberim olunca hemen o öğlen atladım gittim.
5 li farları indirimdeydi
fiyatları 68 TL civarıydı yanlış hatırlamıyorsam
aynı zamanda kadife kılıfında çok şık bir far
üstelik 6 gram renk başına 1,2 gram far düşüyor
renkleri günboyu gözünüzde duruyor
ve o kadar güzel mavi
mavi yeşil arası geçiş tonu (ortadaki CD yazısındaki renk)
mavi ile mor arasındaki geçiş tonları (çapraz duran renkler, beyazın yanındaki renk ile çaprazlamasına duruyor)
çok ama çokkk beğendiğim bir farım, içindeki far fırçaları günlük makyajı yapmanıza yetiyor
tekrar indirime girerse mutlaka alın derim
ben 130 Tl'den 68 TL'ye indiği zaman kaptım resmen 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...