İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Yves Rocher Blush Naturel #21 Teint Medium Abricote/ Allık


Meşhur Yves Rcoher indirimi cep telefonuma mesajla bildirildi o akşam Yves Rocher da aldım soluğu
Allık alayım diye düşündüm ve bu renge bayıldım
öyle güzel bir renk ki uygulama durumunuza göre bütün ten renklerine gideceğini düşünüyorum
ben büyük innova allık fırçası ile uyguluyorum 
beyz tenli olduğum için palyaçoya dönmeyeyim diye:)
ve sonuç gerçekten güzel oluyor, yapay bir görünüm vermiyor kesinlikle
34 TL 'ye aldım gramajı 7 gram
şeftali ile pembe arası renk allık sevenlere öneririm


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...