İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Clinique All about Eyes rich /göz kremi

Evet göz kremine olan merakımı anlamışsınızdır
Yılların önerilen markası olduğu için benimde aklıma yattı ve çilekten almıştım
set içinde çıktı diye hatırlıyorum o yüzden elimdeki orjinal boyutu bilemeyeceğim ama
tam 1 ay kullandım ve bana hiçbir artısı olduğunu görmedim baya sonuna yaklaştım yine de bitireceğim
ama görüşümü sorarsanız, sizde benim gibi çok güldüğünüz ve çok sulugöz olduğunuz için gözlerinizin etrafındaki çizgilerle (şebnem ferahtan alıntı oldu biraz ama:) ) savaşmak istiyorsanız doğru bir marka olduğunu pek düşünmüyorum, estee lauder, shiseido ve ddf bana göre daha başarılı markalar, zaten bu kremi kofre olarak sattılar, rimel&bu krem ve göz makyajı temızleyıcı olarak , pek ısınamadım yani ben.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...