İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Blistex Lip Relief Cream Spf10 &Blistex Daily Lip Conditioner

Dudaklar biz bayanlar için çok önemli
Özellikle dolgun bakımlı ve çatlak olmayan dudakları kim istemez ki
Doğal markalar ve eczane ürünlerini çok seven bir insan olarak dudaklarımın çok çatladığı bir kış gününde eczaneye dalarak bu iki ürünü almıştım
Lip relief cream spf 10
  • en büyük artısı spf10 içermesi
  • içeriği yoğun bir şekilde naneli (mentolümsü) yani ilk sürdüğünüzde yakıyor baya sonradan farkediyorsunuz ki o şekilde tedavi ediyor, ben baya çatlakları geçirmiştim bu kremle içinde çok az kaldı, gramajı 6 ml

Daily Lip Conditioner
  • günlük dudak bakımı için, yani çatlak ve kanama gibi travmaları geçirmeyen dudaklar için
  • güzel bir kokusu var kavanoz şeklinde uzun süredir kullanıyorum bereketli bir ürün 7 ml , 

Blistex markası USA menşei bir markaymış bu arada 
2 üründe çok rahat çantanızda taşınabilir boyutta

Bende rosense markasının bakım kremi ve lush ın müthiş bir dudak peelingi var onları da tanıtacağım

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...