İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

6 Temmuz 2011 Çarşamba

Mac 263 numara eyeliner fırçası ve Yves Rocher eyeliner fırçası

 soldaki Yves Rocher sağdaki Mac 263 numaralı eyeliner fırçası
 Yves Rocher
 Mac 263 numara
Mac Fluidline blacktrack en sevdiğim eyeliner ım
sabahları hemen ressam edasıyla çizittiriveriyorum gözlerime fırçalarımla

zaten bu eyeliner için kaliteli bir fırça gerekiyor
ilk olarak yves rocher kullanmıştım, pek istediğim kuyruk olmadı, biraz türk filmsi kuyruk arıyorum bende gözlerde, Yves Rocher'ın fırçası genelde daha spor görünümlü( nasıl bir sözcükse aklıma başka birşey gelmedi) eyeliner çekmek istediğinizde daha başarılı

Mac 263 numaralı fırça ise istediğim gibi kuyruk yapmama olanak sağlıyor ve eyeliner markamı sorduruyor insanlara , iyiki almışım diyorum, farkettiyseniz daha kesik uçlu, fırça ne kadar kesik uçlu olursa kuyruk o denli güzel oluyor

jel eyeliner en güzeli arkadaşlar kullandıkça insan diğerlerini eline bile almak istemiyor


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...