İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

5 Temmuz 2011 Salı

Henüz kullanmadıklarım-2 (innova mono far 36 numara, Perfume Jewels nemlendirici el ve vücut kremi- Catherine Arley silky touch pudra 5 numara)


Mor far seviyorum aslında
ama eve gelince her uyguladığımda sanki bana gitmiyormuş gibi geliyor
bu farın ambalajı çok şık içinde aynası var ama bir kere sürdüm oda sadece denedim ve bıraktım
ilgilenen varsa uygun fiyata verebilirim
hatta avondaki lila rengi ile beraber uygun bir fiyata verebilirim
lila ve mor ile gölgeli karıştırarak makyaj yapabilirsiniz






Arkadaşlar çilek kokusuna hastayım ölüp bitiyorum biliyorsunuz
bu kremi de yine çilek kokularına saldırdığımda set olarak almıştım 2 paket olarak
bu ürünü hiç açmadım elimde body shop ve diğer markalarında çilek ürünleri olduğundan uygun fiyata vermeyi düşünüyorum 
ürün net olarak 205 gram


Catherine arley pudra 5 numara bana açık oluyor, genelde esmerlere daha güzel gidiyor bu pudra aydınlatıyor, 6 numara yerine 5 numara aldığım için hiç kullanamadım desem yeridir. Bu ürünü de özellikle Ankarada oturan bir arkadaşa çok uygunnn fiyata verebilirim

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...