İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Estee Lauder Pure color #3 Twilight Rose Satin



Benim gibi far ve eyeliner düşkünü bir insan için mükemmel bir far
o kadar tatlı bir rengi var ki
o kadar güzel duruyor ki göz kapağında
çok aydınlık ve tatlı bir renge sahip
yine ykm indiriminden faydalanarak bayanların arasından zorla kapmıştım bu farı
2 gram ve 33 TL'ydi
aynalı oluşu da artısı, çok şık bir ambalajı var zaten
eyeliner sevenler için güzel bir ten makyajı , onun üstüne güzel bir rimel , güzel uygulanmış bir rimel ve tatlı pembe tonlarda bir gloss ile bu farı uygularsanız o makyaj her yere gider eminim, böyle makyaj yaptığımda çok beğeniliyor, bu farı soran çok oluyor, kesinlikle öneririm
Yine gün boyu kalıcı farlardan, tabiki ben artdeco far bazımla uyguluyorum ve tüm göz kapağına loreal gölge fırçamla yayıyorum çok homojen ve güzel bir görüntü çıkıyor ortaya 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...