İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

8 Temmuz 2011 Cuma

Onlara yardım etmeyi kim istemez?




Arkadaşlar hayvanları çok çokkkk seviyorum ve inanılmaz merhametliyim onlara karşı , benimde kedim var zaten evimde kendisi de zor durumdaydı ameliyat ettirip eve aldık o şekilde başladı beraberliğimiz
Onlara yardım edelim onlar gerçekten ilgiye, sevgiye yardıma muhtaç
o zaman ne dersiniz hadi onlara küçükte olsun bir yardımımız dokunsun
Buradan ihtiyaçlarını görüp bilgi alabilirsiniz


Ayrıca sırf Ankara'da olduğum için sahiplenemediğim ,  İstanbul Yedikule Hayvan Barınağında yaşayan dünya tatlısı ne yazık ki yardıma muhtaç bir köpek var, İstanbuldaki arkadaşlar lütfen bir kez olsun linke tıklayıp bakın, belki ona kucak açacak yuvaya aracı olabilirsiniz
Buradan anlattığım dünyalar tatlısını görebilirsiniz

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...