İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

9 Temmuz 2011 Cumartesi

Estee Lauder Lash Primer Plus



Arkadaşlar bu rimel bazını ben diğer rimellerin altına ( özellikle tam performans veremediğini düşündüklerimin altına uyguluyorum) mesela Yves Rocher, max factor 2000 calorie nin altına


sonucu baya güzel oluyor kurumadan diğer rimeli uyguluyorum yukarıdan ve alttan, kirpiklere çok önem verdiğimi için makyajda gözlerim daha güzel görünüyor, kirpiklerim uzun ama hacim sorunu var öylelikle hallediyorum ve kıvrıklıkları belli oluyor böylelikle
ben memnunum bitince alacağım bir indirime ya da sete denk getirmeye çalışarak 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...