İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

3 Temmuz 2011 Pazar

Sally Hansen aseton


Biz bayanlar oje sürmeyi çok seviyoruz da onu çıkartması aysr sorun, oje yüzünden havasız kalan ve çıtır çıtır kırılan tırnaklar apayrı, bende sık oje kullanan biri olarak bu sorunu yaşıyordum ki
Bir sitede bu markanın asetonunu gördüm, kırılan tırnakları güçlendirdiğini vaad ediyordu indirimdeydi hemen aldım 6,95 tl gibi bir fiyatı vardı. İzlenimlerim:
kokusu hiç rahatsız edici değil, tırnaklarımın kırılmasını azalttı (gerçekten) fiyatı çok gelebilir ama büyük şişe ve benim gibi tırnak kırılmasına iyi gelebilir diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...