İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Young Blood extreme pigment blackest black göz kalemi


Mineral makyaj deyince aklımıza gelen markaların başında youngblood
ülkemizde ve yurtdışında çok rağbet gören ve birazda pahalı ürünlere sahip bir marka
göz kalemi çok kullanmama rağmen yine de deneyim diye almıştım
gerçekten o kadar belirgin bir hattı bir kere de çizebiliyorsunuz
çoğu kaleme göre dayanııklı akmıyor ama çok sulu bir göze sahipseniz benim gibi yine de o çizdiğiniz hatta bir bozulma oluyor ister istemez
ben çilekten almıştım indirimli 19 TL'ye bana göre başka markalarda denenebilir, vazgeçilmez değil

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...