İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

3 Temmuz 2011 Pazar

Artdeco far bazı



Biz bayanlar farın günboyu gözümüzde durmamasından şikayetçiyiz, sürekli takip ettiğim forumda birkaç kişi önerince bende aldım hemen
Bu baz douglas ve boyner lerde satılıyor ve 20 TL
fiyatını hayli hayli hakeden ürünlerden, çok memnunum 3 aydır her sabah kullanıyorum gördüğünüz gibi çok bereketli
makyajım sabah 8de nasıl yaptıysam akşamda o şekilde duruyor
benim tavsiyemle birkaç kişi daha aldı ve onlar çok memnunlar, sizler için kıvamını göstermek adına serçe parmağımla olan resmini de koydum

2 yorum:

gamjis dedi ki...

benim ilk far bazım kendisi :) too faced alınca biraz pabucu dama atıldı ama çok bereketli ve fiyatına göre muhteşem. kalcılığı harika. sadece biraz pırıltılı mat farlara da hafif bir ışıltı veriyor. çok doğru bir seçim ;)

pelito dedi ki...

evet kesınlıkle cok bereketlı aylardır kullanıyorum hala ust katman bıle yenı yenı bıtıyor

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...