İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Doctor's Dermatologic Formula DDF Mattifying Oil control Moisturizer Spf15


DDF ürünlerinden bahsedeceğimi belirtmiştim önceki yazılarımda. İşte yağlı ciltlerin kullanımına uygun oil free formüllü ve üstelik 15 faktör korumalı matlaştırma özelliğine sahip bir nemlendirici, üstelik yağlandırmadan nemlendiriyor. Ben mevsim yaz olduğu için ( ankaraya henüz gelemese de yaz) nemlendirici özelliği bulunan güneş koruyucu kullanıyorum şu an 30 spf li.
Bu nemlendiriciyi bir ay boyunca kullandım, güzel bir nem hissi verdi gün boyu. sivilcelenme yapmadı. Ben DDF 'in 3 al 2 öde kampanyası ile almıştım, ama yine de DDF biraz pahalı bir ürün diğer markalara da bakılabilir diye düşünüyorum. 
Gramajı :48 g. 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...