İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

3 Temmuz 2011 Pazar

Kırılan tırnaklara çözüm Lush'tan geliyor : Lemony Flutter

İşte limon kokusu ile büyüleyen müthiş bir ürün Lush tan
Ben alalı bir hafta oldu ve gerçekten tırnak derisine tırnaklara , ayak parmaklarınıza ve dirseklerinize sürdüğünüz zaman çok iyi besleyen bir krem
Ben pek manikür yaptırabilen bir insan değilim çok uzun sürüyor gibi geliyor , tırnaklarımda düzgün ama kırılmalar ve kurumalar oluyordu, lush 365 e gittiğimde müthiş ilgili bir satış görevlisi bu ürünü tavsiye etti
Sürekli topuklu giyen bir insan olduğumdan ayak parmaklarımın benden çektiğini tahmin bile edemezsiniz bu kremi parmaklarıma ve topuklarıma sürüyorum pamuklu çorap giyiyorum sonra ve sonuç pamuk gibi ayaklar:)
Dirseklerimi de yumuşacık yapıyor fiyatı 20 TL sanırım ve lush un ınternet sıtesınden temın edebilirsiniz. istanbul ,izmir ve ankarada mağazaları var çünkü

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...