İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Doctor's Dermatologic Formula DDF Protective Eye Cream Spf15



İşte DDF göz kremim
3 aya yakındır sabah akşam kullanıyorum, pompalı şişede kullanımı biraz zor olabiliyor başlarda fazla geliyordu elime ama şimdi, öğrendim tam dozajında sıkıyorum elimdeki krem miktarı iki göz kapağıma ve göz altıma yeterli oluyor.
Estee Lauder 'in future perfect serisini bilenler bilir, ben o seriden çok memnun kalmıştım ama artık kaldırmışlar bu yüzden DDF aldım.
Gramaj olarak 14 g., yine 3 al 2 öde kampanyası ile almıştım
Güzel bir artısı ise Spf 15 olması biliyorsunuz göz çevresi güneşten en çok etkilenen bölgemiz
Ayrıca bu krem göz makyajı bazı olarakta kullanılabiliyor, bir üründe 3 artı olunca insan dayanamıyor koşa koşa alıp keyifle kullanıyor.
Ben beğeniyorum, özellikle göz kapağı ve çevresi kuru, küçük kaz ayaklarından şikayetçi, göz kapağı şişmeleri ve morluklardan şikayetçi olan arkadaşlara öneririm, tabi önce tester ile denemeleri şartı ile.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...