İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

5 Temmuz 2011 Salı

Calvin Klein One Deodorant

Öncelikle kocaman günaydınlar herkeese :)
son 3,4 yıldır koltukaltıma ileride lenflerime zarar gelmesin diye alkolsüz ter önleyici deodorantlar kullanmaya çalışıyorum.
Kullandığım markalar : Davidoff Game, Davidoff Coolwater ve şimdi de Calvin Klein One

Aslında K One unisex bir koku olmasına rağmen bana yine de erkeksi kokuyor bu yüzden parfümünü yerine bu deodorantı alayım dedim
Boynerdeki indirimle 26 TL'ye geldi normal fiyatı 45 TL'ymiş sanırım.
Davidoff Game kadar memnun kalamasam da ( hiçbir markadan o kadar memnun kalabileceğimi sanmıyorum) yine de terlemeyi önlemesine 10 üzerinden 7 verebilirim. Ayrıca koltuk altımı yine hiç yakmadı 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...