İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

Yükleniyor...

3 Temmuz 2014 Perşembe

Blogger buluşmaları iyiki var:)

Çok uzun zamandır yazamadım, hayatımda iyi kötü birçok şey oldu ve şu an yeniden blog yazma hevesim ve şevkimle buradayım

öncelikle yazmayı çok özlemişim
bu sene katılabildiğim etkinlikler beni çok sevindirdi
çünkü Ankara da artık bloggerı seven blog yazmayı destekleyen bir şehir
bundan birkaç sene önce istanbula bakar iç geçirirdik


Öncelikle 3 Mayıs Eskişehir yolu Kafes Fırında sevimli mi sevimli kardelen blogun etkinliğine katıldım
hediyeleri ve sarfettiği efor cidden taktirlikti ve konuşunca cidden bu tarz etkinliklerin ne kadar zor olduğunu anladım
Hediyelerimiz watsonsturkiye
dr oetker
organiue türkiye
nideno dan isimlerimizin yazılı olduğu çok tatlı defterlerdi
ve katılanlar bilir bana en istediğim renk defter çıkmıştı:)

7 Haziran da ise Biscotti Mia da yapılan etkinlik ise trendy and friendly nindi:)
Daha önce sırf elmalı pastaları çok güzel diye duyduğum için gitmiştim
Mekan seçimi etkinlik teması çok güzeldi
Hediyelerimiz
Muratbey peynirleri
nudo noodle lar
essence set
dermokil şampuan ve nemlendirici losyon
ama nutella flash disklere hepimiz bayıldık:)

14 Haziran ise ankaralı blogger lar için yoğun günlerden biriydi:)
Biliyorsunuz Armada'ya Kiehl's açıldı
Yoğun ve kalabalık bir açılış olmasına rağmen yine de bilgilendirildik
Hediyeleri ile uğurlandık

Aynı gün biricik Audrey in İstanbul'dan Ankara'ya geldiği Derinşah& Pekbilmiş blogların
Seven on Heaven Bahçelievler 7. caddede düzenledikleri etkinliğe katıldık
Yıllardır sanal ortamlardan konuştuğumuz Audrey'le buluşmak çok keyifliydi:)

Dediğim gibi blogger buluşmaları iyiki var
Etkinlikleri düzenleyen arkadaşlarıma çok teşekkürler hepiniz çok başarılı ve tatlıydınız:)




Merhaba canlarım,
çok uzun zamandan sonra yazıyorum
biliyorsunuz sitemi değiştirmiştim ama bu bloguma doyamadım
diğer siteye artık erişim olmadığı için bazı önemli gördüğüm postları bu tarafa çekmeye karar verdım:)
Evet Canlarım, pudralarımın hepsi bu resimdekiler, aslında denemek istediğim bir iki pudra var onları da aldığım zaman buraya eklerim. Aynı anda birçok marka ile ilgili değerlendirmenin hepsi bi arada gözükürse karar vermek daha kolay olur diye düşünüyorum ne dersiniz?
Resimdeki numaralara göre gidelim madem.
1-      Shiseido Pureness Matifying Compact Oil-Free Spf15  Renk: Natural Ivory 30  11 g:
2-      Shiseido Pureness Matifying Compact Oil-Free Spf15  Renk: Natural Ivory 30  11 g Refill
Bu pudrayı alalı üç ay kadar bir zaman oldu. Tüm gün yüzüm yumuşacık ve makyaj yokmuş gibi durdu
; ama çok düzgün duruyordu bugünde makyajımı yine bu pudrayla yaptım ama az dokunuşlarla uyguladım yoksa bana 20 numarası daha uygundu aslında 30 numara daha canlı bir görünüm verdiğinden tercih etmiştim, ten makyajı güzel olunca göz makyajı daha bir güzel duruyor.
YKM yılbaşı indirimine denk geldiği için hemen  pudranın refill ini de aldım
Bu pudra parlamaya karşı hani meşhur  “T bölgesi” var ya bendenizde de var
“T bölgesi” ni matlaştıran bir pudra olduğu, ama kullanım esnasında kurutmadığı vaat ediliyor
Uzun vadede gözenekleri tıkamadan pürüzsüzlük sağladığı için gözenekler kusurlarına ve sivilcelere iyi geldiği söyleniyor. Ben kullandığım dönemde gerçekten sivilceleri kuruttuğunu gözlemledim.
Sade tasarımı ve çantada kullanılabilmesi artı özelliklerinden biri. Refil içinde ürünün arkasını döndürüp küçük bir boşluğu var iğne ile itip refill i yerleştiriyorsunuz.
İçinde süngeri de iş görüyor ben fırça ile sabah uyguluyorum , eğer sivilce ve benzeri problemim varsa sünger ile tamponlayarak makyajımı tazeliyorum.
Rengide cildime hem çok güzel uydu hem de canlılık verdi.
Bu ürünle kullanılabilecek uygun ürünler:
İnnova pudra/allık fırçası görselde “3” numarada.
Shiseido Sunset Glow , bu pudra ile beraber kontür amaçlı birbirini tamamlayan renkler.
Kontür renginiz pudra renginizin en az 2,3 ton koyusu olmalı. ( Tahsin Eryılmaz Makyaj Eğitimi bilgilerimden)
Sırada 4 numarada gördüğümüz,
Everyday Minerals Cheek Renk: Soft Bronzer 5.5 gr:
Bu pudrayı markanın Türkiye sitesinden online alışverişle aldım. Memnun kaldığım bir alışverişti.
EM’yi tercih etmemdeki nedenlerden biri hayvanların üstünde test edilmemesi, diğer markaları da yavaştan araştırıyorum. Biliyorsunuz hayvanlar benim canım bitanem
Ürünü kendi sitesinden incelemek isteyenler bu linkten tıklayabilirler
Ben bu ürünü günlük makyajımda bronzer olarak değil de hafif dokunuşlarla pudra olarak kullandım. Ürün acayip bereketli bitirmeye çalışıyorum, bitmiyor bir türlü. Yalnız gün içinde yüzünüzden uçuyor kalıcı değil. Sivilcelenme ve benzeri şeyler yapmadı. Verdiği renk sağlıklı.
Bu ürünle kullanılabilecek uygun ürünler:
İnnova pudra/allık fırçası görselde “3” numarada.
Shiseido Sunset Glow , bu pudra ile beraber kontür amaçlı birbirini tamamlayan renkler.
Kontür renginiz pudra renginizin en az 2,3 ton koyusu olmalı. ( Tahsin Eryılmaz Makyaj Eğitimi bilgilerimden)

5- Clinique Derma white powder makeup spf 15- No:05 Renk: Neutral
Bu pudra bana Strawberry alışverişimde setin içinde çıkmıştı, ambalajı gördüğünüz gibi minnacıcık gramajı zaten 2,5 gram
Renk benim tenimden bir, bir buçuk ton koyu o yüzden çok sade makyajsız görünmek istediğim zamanlarda kontür amacı ile kullanıyorum sadece.
Kalıcılığı ve cilde tutunması güzel. Denemenizi tavsiye ederim.
Bu ürünle kullanılabilecek uygun ürünler:
M.A.C. 184 numaralı süpürge fırça dedikleri Tahsin Bey’in makyajımda ayrıca kontür fırçası olarakta kullandığı fırça, zor bulabildim açıkçası. Görselde “11” numarada.
6. Catherine Arley Compact Powder Silky Touch Renk:5
Bu pudrayı  üniversitede ara ara kullanırdım. O zamanlar ten makyajına hiç ilgim olmadığımdan hiç almıyordum ten ürünleri. Fiyat olarak çokkkkk uygun olduğundan bunu almışım demek ki, bu pudrayı işyerimde yedek olarak tutuyorum hani yanımda pudramı unuttuysam kurtarıcım olsun diye, Büyük ihtimal içinde “talc” var gözeneklerimi tıkamasın diye kullanmayı bırakmıştım. Cildinde sorun olmayan ve maddi olarak çok uygun alternatif isteyenlere öneririm kesinlikle
Bu ürünle kullanılabilecek uygun ürünler:
İnnova pudra/allık fırçası görselde “3” numarada.
7. Jane Iredale pudra fondöten Renk: Bisque:
Bu  ürün bana Vanilya Club üyeliğim devam ederken kutulardan birinde çıkmıştı. Renk cildime göre çok açık ondan aydınlatmak istediğim bölgelerde kullandım sadece.
Güneş koruması, pudra, fondöten ve kapatıcılık özelliklerinin hepsini bir arada bulunduran bu ürünün Spf’si 20. Jane Iredale bir eczane markası, mineral makyajda önde firmalardan biri. Seçkin eczanelerde ve online olarak onlineeczanem.com dan temin edebilirsiniz.
Ürünle ilgili detaylı bilgi için :
Türkiye’de satın almak için:
Bu ürünle kullanılabilecek uygun ürünler:
İnnova pudra/allık fırçası görselde “3” numarada.
M.A.C. 184 numaralı süpürge fırça (aydınlatma amaçlı)
8. Shiseido Sunset Glow Peche Fondante 10 gram
9. Shiseido sunset Glow Peche Fondante Refill
Bu ürün en sevdiğim ürünlerimden biri kesinlikle. O yüzden “9” numaradaki Refill’ini Boyner’de indirimde olduğunu görünce hemen almıştım. Compact pudra özelliği taşıyan bu ürün aslında bronzer olarak ve aydınlatıcı olarak kullanılmaya daha uygun , eğer aklınıza yatarsa son kalanları alın derim Shiseido seriyi yenileyeceğinden bir süre ulaşamayacağız.
5 renkten oluşan bu üründe kendiliğinden ışıltılı bir yüze sahip oluyorsunuz; ama öyle bir kilo sim sürmüş gibi parıldamıyorsunuz tabiki de.
Açık renkleri aydınlatmaya ortadaki iki rengi ten rengi pudra görevi ile koyu renkleri ise kontür amaçlı kullanıyorsunuz ortaya gayet güzel bir ten makyajı çıkıyor.

Resimde tonları belli etmeye çalıştım sadece koyu tonlar belli oldu. Diğer tonlar beyaz tene o kadar uyuyor diyeyim yaniJ
İçindeki fırçası da çok kaliteli aylardır kullandım bir şey olmadı.
Bu ürünle kullanılabilecek uygun ürünler:
M.A.C. 184 numaralı süpürge fırça (aydınlatma amaçlı ve/veya kontür amaçlı) görselde “11” numarada
Inglot 3P Allık& Kontür Fırçası görselde “10” numarada

12. İnnova Pearly Sun Powder
işte yaz akşamlarında , özel davetlerde kullanabileceğiniz her tene gidebilecek daha ışıltılı ve bronz bir ürün, fırça ile yüzünüze uygulayıp kontürleme yapabilir, bizzat elinizle bacaklarınıza ve dekoltenize uygulayıp ışıltılı kesinlikle simli değil, böle bir görünüşe sahip olabilirsiniz, birkaç akşam denedim ve mükemmel oldu , tavsiye ettiğim ürünlerden, 35-40 TL arası ama fiyatını hakediyor kesinlikle.







8 Mayıs 2013 Çarşamba

Benefit Lemon Aid Renk Eşitleyici Göz Makyajı Bazı

Benefit Lemon Aid benım yenı keşfettiğim ürünlerden biri bu aralar:)

öncelikle benefit ten bilgi edinmek isteyenler
lütfen buraya buyursun

ben daha bir kere kullandım
kullandıkça yorumlayacağım
ben yüzüme yaptırdığım bir işlem sonucu kızarıklık ve kabarmaya karşı etkili olacağını düşündüm
sarı alt tonlu bir bazlı sonuçta diye ve cidden üstüne fondoten sürünce dışarıdan belli bile olmadı

ürünün kıvamı çok iyi
uygulanması çok rahat cidden
sephora dan aldım 69 Liraya
denemek isteyenler sephora ya koşsun:::)
ürün 2,70 gram baya gidecegini düşünüyorum yine yazacağım yorumları




Resimlerle beraber diğer postta görüşmek üzere canlarım:)
Yüzünüzden gülücükler eksik olmasınnn:D


12 Nisan 2012 Perşembe

Cosmed Türkiye'den Gelen Güzel Kutum

Bugün kargo beklemiyordum
kargo deyince heyecanlandım birden
bir baktım bir kutu hemen açtım

Cosmed Türkiye'den mor bir kutu
bir kere sunumu çok başarılı
yani kim bu kadar ayrıntılı düşündüyse helal olsun ve emeğine sağlık diyorum gerçekten

kurdeleyi açtım
mutlu son yazan ve altında ismim olan bir zarf
ve içinde " beyaz atlı prensi beklediğin gibi" yazılı bir kart


küçük kalpler ve bloğumun isminin yazılı olduğu bir kurabiye
bu fikir o kadar hoşuma gitti ve mutlu oldum ki
ne zamandır bu blog işini gönüllü yapan bizler için siz okuyucuların bir teşekkürü ne kadar önemli biliyorsunuz

Ben yeni siteye geçireceğim diye uzun zamandır post gırmiyordum
ama bu kutu benı heyecanlandırdı
ve post gırmeyı ne kadar ozledıgımı farkettım
şu an o kadar hızlı yazıyorum ki özlemişim ya:)

yani bu kurabiye bu blog işinde sizin teşekkürleriniz kadar güzel bir takdir oldu resmen

kutudan cosmed e ait bir cd çıktı
o cd nin içeriğini diğer sitemde anlatacağım
çıkan ürünleri de kullanmaya başlayacağım ürünlerle ılgılı yorumlarımı da yenı sıtemde yazacagım inşallah

içerisindeki ürünlere bakmadan önce Pazarlama Müdürü Deren Hanım'a ve Ürün Sorumlusu Ayşegül Hanım'a kendim ve diğer bloggerlar adına da teşekkür etmek istiyorum , çok güzel bir iş çıkarmışlar.

Ben Cosmed i eczanede gördüm ilk
kutu geldiğinde de sevinme nedenim o
eczanede satılan markalara çok güvenirim ben

cosmed ürünleri
dermatolojik olarak test edilen
alkolsüz
unisex
tüm cilt tipleri için uygun
ve paraben içermeyen ürünler olduğu firma tarafından ambalajında belirtiliyor.

Kutunun içindeki ürünler ise:
el bakımı kremi 50 ml
tüy azaltıcı vücut losyonu 150 ml
anti selülit losyonu 150 ml
Vanilyalı nem maskesi 5 ml* 20 adet

hepsi tam boy
ve hepsine ayrı ayrı sevindim desem yeridir yani
ileriki zamanlarda ürünlerle ilgili yorumlarımı takip edelim lütfen

firmanın sayfası için tıklayalım
facebook sayfası için tıklayalım

firma sayfasında ücretsiz analizlerin tarihleri ve etkinlikler bilgisi veriliyor bence onları takip edin kendiniz için doğru ürünü seçme imkanınız olur

27 Mart 2012 Salı

İpekyol'un Yepyeni Ayakkabılarıyla Tarzınızı Tamamlayın!

2012 İlkbahar-Yaz koleksiyonları mağazaları renklendirmeye başlarken bu sezon İpekyol’un çok özel bir süprizi oldu.


Kendi tarzını yaratan şık ve modern İpekyol kadınları, giyimlerindeki tasarım ve kalitenin tamamlayıcısı olacak yepyeni İpekyol ayakkabı koleksiyonuyla buluşuyor.


Koleksiyon onlarca renk ve desenle yorumlanırken; Business, Smart Trendy, Smart Casual ve Elegant temalarıyla tüm zevklere hitap edecek gibi.


Bu özel koleksiyondan dilediğiniz 1 çift sizin olabilir!

www.hürriyetaile.com/ipekyol sitesinde sizi, tüm koleksiyonu görebileceğiniz, İpekyol’a özel bir ayakkabı odası karşılıyor. Burada en beğendiğiniz ayakkabıyı seçip, size özel verilen linki paylaştığınız takdirde ayakkabı sizin! Tabi ki her hafta toplam 10 kişiye verilecek hediyelerden birini almanızın yolu, size verilen linki en çok paylaşan bu 10 kişiden biri olmak.



Ayrıca, göz atmak isterseniz, İpekyol web sitesi www.ipekyol.com.tr'de bütün İpekyol koleksiyonu yer alıyor. Sezon ürünleri  iddialı olduğu kadar farklı temalarıyla beklentilerin üzerinde bir görsellik sunuyor.

Kampanya 23 Mart – 20 Nisan arasında Hürriyet Aile web sitesinde.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

15 Mart 2012 Perşembe

Ezber Bozan Kozmetik Markalarını Sunan Bonvagon Bu Ay 25 TL Kazandırıyor!


Henüz tanışmamışlar için belirtelim. Bonvagon, “gezer, seçer, getirir!” mottosuyla geçtiğimiz Eylül ayında yola çıkmış ve kısa sürede popüler hale gelmiş bir alışveriş kulübü.

Her gün sıradışı tasarım ürünler, özenle seçilmiş markalar ve ilginç aktiviteleri %70’e varan fiyatlarla üyelerine getiren site, kozmetik ve kişisel bakım alanında da niş tarzını koruyor ve alışılmışın dışında ürünler sunuyor. Sanatı modayı ve kozmetiği birleştiren Berkley Square Cosmetics, organik kozmetiğin seçkin markası Attirance, tarihin en kışkırtıcı markalarından Agent Provocateur, Ciltteki C vitamini mucizesi EmerginC ve iddialı parfümler Bonvagon’un seçkilerinden bazıları.

Türk tasarımcıları buluşturdu!


Bonvagon’u heyecanla takip etmemizin bir diğer sebebi de tematik kampanyaları. Bu hafta Sıra dışı Tasarımcılar, Konuşan Tasarımlar isimli kampanyasıyla Türkiye’den seçtiği 27 tasarımcıyı, en orijinal ürünleri ile birlikte tasarım tutkunlarının karşısına çıkarıyor. Aida Pekin, Karaca Erdem, Dani Benreytan, Itır Saran’ın da içlerinde bulunduğu tasarımcıların eşi görülmemiş tasarımları sadece bir kaç tık ile ulaşılabilir hale getiriyor. Gelecek aylarda bizi bekleyen sürprizlerden ilk önce haberdar olmak için merakla Bonvagon’u takip ediyoruz. www.bonvagon.com’a hala üye olmadıysanız, acele edin deriz. Çünkü Mart ayı boyunca Bonvagon'a davet ettiğiniz her arkadaşınız sayesinde hem siz hem de arkadaşınız 25TL kazanıyor!

Bir bumads advertorial içeriğidir.

26 Şubat 2012 Pazar

Ece Sükan Benim Bloguma Yakışan VAIO'yu Seçti... Sıra Sende!

Bana en çok Pembe VAIO yakışıyor!

Ünlü moda ikonu Ece Sükan, Sony VAIO için ilginç bir işe imza attı. Blogların renkli dünyası ile Sony VAIO'nun renkli dünyasını birleştiren Ece Sükan, birçok blog gibi benim blogumu da inceledi ve yakışacak olan rengi belirledi. Ece Sükan, blog içeriği, tasarımı, duruşuna göre 6 farklı rengi olan Sony VAIO içinden bana Pembe VAIO'yu seçti.

Ayrıca Facebook üzerinde yapılmış özel bir aplikasyonla Ece Sükan profil fotoğraflarını inceliyor ve sana yakışan Sony VAIO'yu belirliyor. Sen de fotoğrafa tıklayarak Facebook üzerinden VAIO kazanma şansı yakalayabilirsin...
sony-vaio
Bir bumads advertorial içeriğidir.

24 Şubat 2012 Cuma

Tahsin Eryılmaz ile makyaj eğitimim

işteeee tam bir haftadırr yazmak istediğim yazı
güzel bir yazı olsun diye de aceleye gelmesin istedim vaktım varken yazmak istedim sizlere
2 haftaya yakındır yazmıyorum sağolsun bazı arkadaşlarım yazı yazmıyorsun bu aralar dediler benide turuncu alarm moduna geçirdiler
nasıldı haftanız? benimki bir türlü geçmek bilmedi ama en sevdiğim akşam cuma akşamı geldi, istediğim kadar yayılacağımm:) sonracıma kedilerimi seveceğim sonra dizilerimi izleyeceğimm post zaten giriyorum, sonrada güzel bir uyku sonrada yarın kendime özenerek bir kahvaltı hazırlarım diye düşünüyorumm
neyse bu kadar benden yeterrr
canlarım twitter hesabımı takip edenler bilir
etmeyenler lütfen buradan tık tık

geçen hafta ben Tahsin ERYILMAZ dan makyaj eğitimi aldım 3 saatlik birebir bir eğitim
ve benim için süper geçti
öncelikle çok erken bir saatte kalktımbir cumartesi sabahı
ve çalışanlar bilir cumartesi sabahı uyku paha biçilemez
neyse ben makyajsız bir şekilde gittim hem uykulu hem çekinerek

ve dakika bir müthiş bir enerji ile karşılaştım
öncelikle kendisi çok enerji dolu ve çok cana yakınn
sanki yıllardır tanışıyormuşuz gibi sohbet ettik
gelsin bitki çayları bisküviler çerezler
öyle de izzeti ikram boldu
blog dünyası,blogger olmaktan ve birçok şeyden konuştuk
en güzeli de ne biliyor musunuz?
Tahsin Bey sadece kendinden bahsetmiyor
sizi de merak ediyor sizinle ilgili de birçok soru soruyor
bu benim çok hoşuma gitti
makyajtaki tarzımı ve bilgimi sorduktan sonra
Taho Make Up Atelier e geçiş yaptık hemen oradan bir kare
 canlarım daha bu odanın sadece bir kısmı
her taraf mac ürünleri ile dolu, bir makyajsever kendini cennette sanabilir
zaten Tahsin Bey zamanında MAC te çalışmış ve birçok eğitim vermiş

kendisi ile ilgili daha net bilgi ve iletişim için tık tık
özellikle renklerle ilgili yazılarını okursanız makyajla ilgili bir çok sırrı daha iyi anlayacaksınız

öncelikle Tahsin Bey MAC ürünleri kadar diğer kaliteli markalara da değer veren biri
mesela İnglot takma kirpikleri önerdi
isteyenlere duyurulur

hatta kendisi bu kirpikleri bir sanatçının klip makyajında kullanmış kullanım kolaylığından bahsetti

ve ilk aşamaya geldik
öncelikle benim neleri merak ettiğimi sordu
bende kontür işlemini benim yüzüm için ve gözlerime nasıl makyajların gidebileceğini keşfetmek istediğimi söyledim

ideal fondoten rengimi boynumda bir kaç rengi deneyerek belirledi
yani tüyo bir: fondoten bileğinize değil boynunuza uymalı

yüzümün bir kısmını kendisi yaptı
diğer kısmında bana yaptırdı yapamadığım yerde çok sabırlı ve sevimli bir şekilde destek verdi
zaten o kadar pozitif ki müzikle neşe içinde hareket eden bir Mua var karşınızda

sonrasında kapatıcı, pudra ve aydınlatıcının nasıl sürüleceğini
kontür işlemini nasıl yapmam gerektiğini, gölgelerin oyununu
allıkla kontürün nasıl bütünlük sağlaması gerektiğini
göz makyajımda nelere dikkat etmem gerektiğini, kirpik kıvırıcıyı nasıl kullanacağımı
aslında benim çekindiğim göz makyajlarının bana yakışabileceğini (smokey eyes) 
gözlerimin büyük olmasından mütevellit beyaz kaleme zaten ihtiyacımın olmadığını
ve bunun gibi bir çok bana yararlı bilgiyi öğrendim kendisinden

ve yakışan tenime uyan renkleri makyaj malzemelerini öğrenmiş oldum
zaten o akşam özel bir yere katılacaktım
makyajım çok beğenildi
bende çok mutlu oldum

kendisi ayrıyeten gelin makyajları da yapıyor, gördüğüm kadarı ile baya başarılı
vallahi benim günüm sayesinde çok güzel geçti
Tabi burçtaşım Hakan Bey'in sohbetini ve katkılarını söylemeden geçemicem

bence sizlerde böyle eğitimlere katılırsanız kendinize ne daha çok yakışıyor keşfetmiş olursunuz
gerçekten aklınızda kalıyor ve uygulamaya başlıyorsunuz
işyerimdeki arkadaşlarımın dikkatini çekti
göz makyajlarım özellikle 
beğeniliyor ve bende ekstra mutlu oluyorum
ve Tahsin Bey'den bir kaç kare daha

8x4 Deodorant Rumeli Hisarı'nı Yıktı!

Daha önce Galata Kulesi'nde yaptığı project mapping ile dikkatleri üzerine çeken 8x4, yeni ürünleri olan Beauty ve Beast için bu sefer de Rumeli Hisarı'nda görkemli bir project mapping uygulaması yapmış. Fantastik gösteriye, hepimizin yakından bildiği Güzel ve Çirkin masalı ilham vermiş. Birbirine kavuşamayan iki aşığın kötü niyetli ejderhaya karşı olan savaşı konu edilmiş. Ejderha masalın sonunda 8x4'ün yeni kokularına yenik düşüyor ve aşıklar kavuşuyor.

Bu arada söylemeden edemeyeceğim; 8x4 gerçekten de hoş ve güçlü kokulara sahip... Deodorant özelliğinin yanında bir parfüm gibi de rahatlıkla kullanılabilir. Gösteriyi Rumeli Hisarı'nda seyredemeyenler için aşağıda paylaşıyorum.

8x4 dünyasını Facebook'tan takip etmek isteyenler; http://www.facebook.com/8x4Turkiye

Bir bumads advertorial içeriğidir.

10 Şubat 2012 Cuma

Yüz saunamla bakımım

Ürün tanımı

Öneriler

Kullanım Talimatları
evet canlar merak edilen Watsons yüz saunası ile ilgili yazım karşınızda
bugün vaktim vardı hemen deneyeyim dedim
kullanım talimatında da gördüğünüz gibi suyu haznedeki c noktasına (max noktasına ) kadar dolduruyorsunuz ki bir çay bardağı suyu anca alır
pembe buhar başlığını yerine oturtturup saat yönünde çeviriyorsunuz
pembe anahtarı "1" konumuna getirip azcık bekleyin zaten elınızle buharı geldı mı anlıyorsunuz
sonra yüzünüzü yaklaştırın ama çok yaklaştırmayın
ben 10 dakika tuttum
zaten 15 -20 dakikadan fazla tutmayın diyor talimatta
sonrasında pembe anahtarı "0" konumuna getirin ve soğuması için bekleyin sonrasında pembe buhar başlığını çıkarın haznedeki suyu lavaboya boşaltıp cihazı temiz bezle kurulayın

ayrıca cihazda burun başlığı da var bu başlık sayesinde nefes almada zorluk yaşayanlar arkadaşlar buhar sayesinde nemlenen burun içi ile bu kış günlerinde daha rahat ederler diye düşünüyorum

sonrasında bakımıma peeling ile devam ettim ki oda shiseido bio performance 8 discs

shiseido bio performance disc
8 tane var pakette her biri ayrı paketlenmiş bu da bir tanesi
ayrıca ayrıntılı bilgi için buraya bakılabilir mik mik

ilk adım peeling diskini musluk altında ıslatıyoruz ve hafifçe elimizle yoğuruyoruz ki peeling yapan maddeler aktif hale gelsin

bu yüzü ile yüzümüzü göz çevresi hariç dairesel hareketlerle nazikçe pudra sürer gibi yüzümüzde gezdirerek peeling işlemini yapıyoruz
bu kısmı ise sitesinde 100% ipek olduğu belirtiliyor , bu kısmı ile de tüm yüzümüzü gezdirerek bir nevi peeling artıklarını temizlemiş oluyoruz
son adım olarak yüzümüzü duruluyoruz ve tatammm bitti peeling işlemiii

sonrasında ben yanaklarıma avene nem maskesi sivilcelerin üstüne shiseido kurutucu, göz altlarıma shiseido bio performance göz kremi ve tüm yüzüme ddf yağsız nemlendiricimi sürdüm mis gibi oldu yüzüm, cildimi şımartmış oldum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...