İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Temmuz ayı kullanılacaklar/ denenecekler bölüm 3

Yves Rocher Protectyl Vegetal 3 in 1
150 ml'lik ambalajda , fiyatı 19 TL'ydi
Güneş sonrası yanma hissini azaltacağını, bronzluğu uzatacağını ve nemlendirmeyi vaad ediyor
deniz sonrası duştan sonra süreceğim hemen
6 ayda tüketilmesi gerekiyormuş
kokusu hafif ama müthiş güzel değil


marmara kakao yağı
katı kakao yağı 35 gr lık
gerçek sanırım bu ürün watsons dan almıştım il defa deneyeceğim
müthiş kakao kokuyor çok severim:)

Yves Rocher çilekli duş jeli & çilek esanslı parfüm


çilek kokusunu ne kadar çok sevdiğimi söylesem yetmez
bu duş jelini taşınması kolay diye aldım normalde tbs çilek serisini kullanıyorum
yves rocher u da deneyeceğim 50 ml ambalajı fiyatını hatırlamıyorum indirimdeyken almıştım


çilekli parfüm deniz kıyısında akşamları çilekli çekici bir kokuya sahip olmak ister misiniz? ben isterim hem de çokk:9
bu yüzden aldım normal hayatta ağır kaçabilir ama deniz esintisinde çok tatlı kokacağını düşünüyorum 20 ml ambalajı fiyatını yine hatırlamıyorum

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...