İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

6 Temmuz 2011 Çarşamba

Dermalogica Clean Start Bedtime For Breakouts - gece arındırıcı krem salisilik asitli

İki ay öncesinde müthiş bir sivilce gözenek sorunu yaşadığımda eczaneye koştum ve bana yüzümdeki kusurları giderecek bir ürün vermesini istedim Dermalogica markasından
Eczacı bana bu ürünü verdi, clean start gençlere yönelik bir seri
Gece yatarken temiz cilde uygulayın dedi
ben hemen o gece uyguladım
içeriğindeki salisilik asit ile cilt kusurlarını düzelttiği vaad ediliyor
aslında bazı kullanan arkadaşlar memnunmuş
ben bir kez kullandım ve sonrasında noviderm e başladığım ve cildim noviderm i benimsediği için kullanmadım bir daha
içeriği 60 ml ve benim tüp nerdeyse tamami ile dolu
uygun fiyata satmayı düşünüyorum, bende boşu boşuna duracağına uygun fiyata başka bir arkadaş yararlansın diye düşündüm

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...