İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

30 Temmuz 2011 Cumartesi

Sally Hansen airbrush legs deep glow piyasa fiyatının yarısına

Arkadaşlar bu spreyi yeni aldım biliyorsunuz
medium glow ve deep glow rengini
ve deep glow rengini azcık fıslattım 
anında o akdar koyu geldi bacağıma ben beyaz tenliyim biraz yanmıştım
götürdüm siz bunu açmışsınız diye geri almadılar
yani bir kere bile fıslatamadım
ürün fiyatı 48 TL, almak isteyen arkadaşa 20 TL ye+kargo sizden(kapıda ödeme imkanı ile) vereceğim 
medium renginden acayip memnun kaldım

hazır ürünle ilgili öenerilerim
birincisi ürünü banyoda uygulayın
az az sıkıp ışık alan bir yerde ellerinizle yayın tüm bacağa
ayrıca mutlaka ayak bileğinize ve ayakkabınız açıksa ayak üstüne de uygulayın
5,10 dakika bekleyin
kuruyunca beyaza bile bulaşmıyor emin olun
benim bulaşmadı
ben birde üstüne innova ışıltılı pudramdan geçtim güzel durdu baya

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...