İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

3 Temmuz 2011 Pazar

the body shop 3- C vitaminli yüzü spreyi



Evet en sevdiğim TBS ürünlerinden biri  C vitaminli ferahlatıcı, enerji verici yüz spreyi, bu spreyi ben indirimdeyken almıştım tam hatırlayamadım fiyatını ama iyi ki almışım. tonikten sonra sıkıyorum gündüz evdeyken ara sıra sıkıyorum, sabahları makyajdan önce sıkıyorum. çantamda bulunduruyorum hava çok sıcaksa sıkıyorum. Öncelikle sıktığınız zaman cildinizi yumuşatıyor, sabahları makyaj bazı olarak kullanıyorum makyajı sabtiliyor, makyaj bitiminde de sıkabilirsiniz. Çok sıcak havalarda müthiş ferahlatıyor, bitince tekrar alacağım 100 ml ben 2,3 aydır kullanıyorum 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...