İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

5 Kasım 2011 Cumartesi

Ucuz ama çok şirin bir cüzdan aldımm beğendiniz mi?Penti taytım


bugün arefe ve dışarısı ne kadar kabalık biliyoruz 
yine de bir iki mağazaya giremeden edemedim
collezione dan bu tatlı cüzdanı aldım üstelik 17 TL
beğendiniz mi?


ve Hızımı alamadan bir iki dakikalık penti alışverişimde
kum rengi tayt aldım herşeye daha iyi uyum sağlar diye düşündüm
buradan bakabilirsiniz mik mik
birde vanilya rengi düz çorap aldım

2 yorum:

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

çok tatlıymış ya güle güle kullan cnm <3

pelito dedi ki...

Sagol canım daha ıyılerı sana olsun:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...