İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

9 Kasım 2011 Çarşamba

Küpelerim güzel mi? /My earrings

Küpe takmaya bayılıyorum

saçım kısa olduğu için daha ön plana çıkıyor küpeler
hemen son aldıklarımı ekliyorum
genelde euromoda'dan yüzde elli kampanyası ile aldım
Leopar desenini çok sevdim
 Sarı tonlarında leopar
 buda gri tonlarında leopar
 altın rengi halka küpe asla modası geçmez
 siyah üzerine kalpler olan bu küpe çok şık duruyor
 beyaz kazak kırmızı saat ve kırmızı küpe olsun diye aldım bu küpeyi
bu küpeyi herkes çok seviyor

Ne dersiniz sizde beğendiniz mi küpelerimi?


I like putting on earrings very much. Recently ı've bought a few earrings.
So, did you like them?


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...