İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

30 Kasım 2011 Çarşamba

Gratis alışverişim

Merhaba canlar
şu an öğle tatilimden yazıyorum
sonunda Ankara'daki meşhur Gratise gidebildim ve
The balm efsanesi ile tanıştım.
öncelikle Gratis'i çok sevdim, sıcak bir ortam kozmetik mağazasına gittiğinizde diğer mağazalar gibi buz dolabı gibi suratlarla değil size yardımcı olmak isteyen insanlarla karşılaşıyorsunuz.
The Balm standındayken görevli bir bayan yanıma yaklaştı sizler için ismini de aldım Gamze Hanım
the balm konusunda bilgili gayet ve tatlı bir bayan daha işe dönmeyecek olsam çok daha çok kalırdım 
ve the balm ın bana hikayesini anlattı
güzel bir hikayeydi gayet
the balm bir aile şirketiymiş ve ürünlerin çoğunda aile fertlerinin isimleri yer alıyormuş
zaten the balm lar paraben ve talc içermiyorlar




öncelikle göz makyajı temizleyicisi konusunda arayışlarım devam ettiği için 
hem sizler hemde kendim için
The Balm Balms Away Eye Make up Break- up aldım, ürün 64 gr baya gider diye düşünüyorum, kullananlar çok memnunlarmış deneyip size yorum yapacağım, pamuk veya havlu kağıdı ile uygulanabiliyormuş, bir kaç çeşit makyajda denerim
eyeliner lı bol rimelli makyajda , hafif makyajda
sonrasında yorumlar burada olacak, fiyatı 33 TL bu arada 




bu fırça da concealer fırçası 9 TL ye aldım 
concealer ı her gün kullanan bir insanım ve fırça ile uygulamam daha rahat olur mu amacı ile denemek için aldım kullanıp sizlere yorum yazacağım.


öğle tatilinde yerime erken dönüp sizlere bu yazıyı yazdım
umarım beğenmişsinizdir
evdeki rahat ve foto çekebilme imkanım çok olmadı ama inşallah beğenmişsinizdir



10 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

iyi günlerde kullan cnm gratis cok güzel bir alışveriş marketi The balm markasıda öyle ;)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

güle güle kullan canım bu temizleyici çok güzeldi ya yumuşacıktı çok sevdik biz istanbulda gezerken bakmıştık :)

kozmetikperisi dedi ki...

güle güle kullan,kozmetik-makyaj ürünü orucunda olmasam o balm'ı nasıl talan edicem belli değil :))

Unknown dedi ki...

güzel günlerde kullan canım, sen de artık the balm müptelası olacaksın:)

pelito dedi ki...

prensesim evet cok guzell bıraz daha genıs yapsalarmıs daha guzel olurmus senle bıguyn karsılasırızı belkı orda

pelito dedi ki...

tanyelıcım bıtanem begenmıssın sende bende cok begendımmm:)

kozmetık perısı ben blog cekılısım ıcın alısverıse gıtmıstım o zaman aldım bunlarıda kendıme

kavalacım evet oyle olabılır dedıgın gıbı ortamı ve balm ı cok sevdım

Merve dedi ki...

Güle güle kullan canım. Bu temizleyiciye geçenlerde bakmıştım.Yumuşacık ve çok güzel bir yapısı var. Elimin üzerindeki denediğim bütün ürünleri şıp diye çıkarıvermişti. İlerki zamanlarda yapacağın yorumları merakla bekliyorum:)

pelito dedi ki...

bende elımdekı urunu bıtırınce hemen buna baslayacagım canım

Burcu dedi ki...

Güzel günlerde kullan canım ambalajıda harikaymış:)

pelito dedi ki...

Sağol canım daha güzelleri sana olsun

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...