İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

16 Kasım 2011 Çarşamba

Kolyem nasıl güzel mi?


Balerin kolyem nasıl

Aldıktan sonra hemen cafede çekmiştim fotoğrafını
balerin çok güzel çok şık
yarın hemen takmak istiyorum 
beyaz olduğu için beyaz kazakla çok kendini göstermeyebilir
renk konusunda tavsiyeleri bekliyorum arkadaşlar
sizce boğazlı kazakla mı giyeyim
yoksa tek renk bir elbise ile mi?

4 yorum:

gösde dedi ki...

aaa bende de bunun küpesi var :D etekleri açık pembe renkli benimkilerin. kolyesi de olsa ne güzel olur demiştim küpeyi alırken varmış meğer. her iki şekilde de hoş olur bence ama elbiseyle daha şirin durur bence

pelito dedi ki...

Aa bende gordum kupesını ama benım gordugum yıne pembeydı gossdecım ıkımmızde gule gule takalım tatlım:)

Unknown dedi ki...

çok şık gözüküyor gerçekten,güle güle kullan.

www.margunundunyasi.blogspot.com

pelito dedi ki...

Teşekkür ederim canım senın sıtenı de hemen zıayret edecegım

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...