İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

3 Temmuz 2014 Perşembe




Merhaba canlarım,
çok uzun zamandan sonra yazıyorum
biliyorsunuz sitemi değiştirmiştim ama bu bloguma doyamadım
diğer siteye artık erişim olmadığı için bazı önemli gördüğüm postları bu tarafa çekmeye karar verdım:)
Evet Canlarım, pudralarımın hepsi bu resimdekiler, aslında denemek istediğim bir iki pudra var onları da aldığım zaman buraya eklerim. Aynı anda birçok marka ile ilgili değerlendirmenin hepsi bi arada gözükürse karar vermek daha kolay olur diye düşünüyorum ne dersiniz?
Resimdeki numaralara göre gidelim madem.
1-      Shiseido Pureness Matifying Compact Oil-Free Spf15  Renk: Natural Ivory 30  11 g:
2-      Shiseido Pureness Matifying Compact Oil-Free Spf15  Renk: Natural Ivory 30  11 g Refill
Bu pudrayı alalı üç ay kadar bir zaman oldu. Tüm gün yüzüm yumuşacık ve makyaj yokmuş gibi durdu
; ama çok düzgün duruyordu bugünde makyajımı yine bu pudrayla yaptım ama az dokunuşlarla uyguladım yoksa bana 20 numarası daha uygundu aslında 30 numara daha canlı bir görünüm verdiğinden tercih etmiştim, ten makyajı güzel olunca göz makyajı daha bir güzel duruyor.
YKM yılbaşı indirimine denk geldiği için hemen  pudranın refill ini de aldım
Bu pudra parlamaya karşı hani meşhur  “T bölgesi” var ya bendenizde de var
“T bölgesi” ni matlaştıran bir pudra olduğu, ama kullanım esnasında kurutmadığı vaat ediliyor
Uzun vadede gözenekleri tıkamadan pürüzsüzlük sağladığı için gözenekler kusurlarına ve sivilcelere iyi geldiği söyleniyor. Ben kullandığım dönemde gerçekten sivilceleri kuruttuğunu gözlemledim.
Sade tasarımı ve çantada kullanılabilmesi artı özelliklerinden biri. Refil içinde ürünün arkasını döndürüp küçük bir boşluğu var iğne ile itip refill i yerleştiriyorsunuz.
İçinde süngeri de iş görüyor ben fırça ile sabah uyguluyorum , eğer sivilce ve benzeri problemim varsa sünger ile tamponlayarak makyajımı tazeliyorum.
Rengide cildime hem çok güzel uydu hem de canlılık verdi.
Bu ürünle kullanılabilecek uygun ürünler:
İnnova pudra/allık fırçası görselde “3” numarada.
Shiseido Sunset Glow , bu pudra ile beraber kontür amaçlı birbirini tamamlayan renkler.
Kontür renginiz pudra renginizin en az 2,3 ton koyusu olmalı. ( Tahsin Eryılmaz Makyaj Eğitimi bilgilerimden)
Sırada 4 numarada gördüğümüz,
Everyday Minerals Cheek Renk: Soft Bronzer 5.5 gr:
Bu pudrayı markanın Türkiye sitesinden online alışverişle aldım. Memnun kaldığım bir alışverişti.
EM’yi tercih etmemdeki nedenlerden biri hayvanların üstünde test edilmemesi, diğer markaları da yavaştan araştırıyorum. Biliyorsunuz hayvanlar benim canım bitanem
Ürünü kendi sitesinden incelemek isteyenler bu linkten tıklayabilirler
Ben bu ürünü günlük makyajımda bronzer olarak değil de hafif dokunuşlarla pudra olarak kullandım. Ürün acayip bereketli bitirmeye çalışıyorum, bitmiyor bir türlü. Yalnız gün içinde yüzünüzden uçuyor kalıcı değil. Sivilcelenme ve benzeri şeyler yapmadı. Verdiği renk sağlıklı.
Bu ürünle kullanılabilecek uygun ürünler:
İnnova pudra/allık fırçası görselde “3” numarada.
Shiseido Sunset Glow , bu pudra ile beraber kontür amaçlı birbirini tamamlayan renkler.
Kontür renginiz pudra renginizin en az 2,3 ton koyusu olmalı. ( Tahsin Eryılmaz Makyaj Eğitimi bilgilerimden)

5- Clinique Derma white powder makeup spf 15- No:05 Renk: Neutral
Bu pudra bana Strawberry alışverişimde setin içinde çıkmıştı, ambalajı gördüğünüz gibi minnacıcık gramajı zaten 2,5 gram
Renk benim tenimden bir, bir buçuk ton koyu o yüzden çok sade makyajsız görünmek istediğim zamanlarda kontür amacı ile kullanıyorum sadece.
Kalıcılığı ve cilde tutunması güzel. Denemenizi tavsiye ederim.
Bu ürünle kullanılabilecek uygun ürünler:
M.A.C. 184 numaralı süpürge fırça dedikleri Tahsin Bey’in makyajımda ayrıca kontür fırçası olarakta kullandığı fırça, zor bulabildim açıkçası. Görselde “11” numarada.
6. Catherine Arley Compact Powder Silky Touch Renk:5
Bu pudrayı  üniversitede ara ara kullanırdım. O zamanlar ten makyajına hiç ilgim olmadığımdan hiç almıyordum ten ürünleri. Fiyat olarak çokkkkk uygun olduğundan bunu almışım demek ki, bu pudrayı işyerimde yedek olarak tutuyorum hani yanımda pudramı unuttuysam kurtarıcım olsun diye, Büyük ihtimal içinde “talc” var gözeneklerimi tıkamasın diye kullanmayı bırakmıştım. Cildinde sorun olmayan ve maddi olarak çok uygun alternatif isteyenlere öneririm kesinlikle
Bu ürünle kullanılabilecek uygun ürünler:
İnnova pudra/allık fırçası görselde “3” numarada.
7. Jane Iredale pudra fondöten Renk: Bisque:
Bu  ürün bana Vanilya Club üyeliğim devam ederken kutulardan birinde çıkmıştı. Renk cildime göre çok açık ondan aydınlatmak istediğim bölgelerde kullandım sadece.
Güneş koruması, pudra, fondöten ve kapatıcılık özelliklerinin hepsini bir arada bulunduran bu ürünün Spf’si 20. Jane Iredale bir eczane markası, mineral makyajda önde firmalardan biri. Seçkin eczanelerde ve online olarak onlineeczanem.com dan temin edebilirsiniz.
Ürünle ilgili detaylı bilgi için :
Türkiye’de satın almak için:
Bu ürünle kullanılabilecek uygun ürünler:
İnnova pudra/allık fırçası görselde “3” numarada.
M.A.C. 184 numaralı süpürge fırça (aydınlatma amaçlı)
8. Shiseido Sunset Glow Peche Fondante 10 gram
9. Shiseido sunset Glow Peche Fondante Refill
Bu ürün en sevdiğim ürünlerimden biri kesinlikle. O yüzden “9” numaradaki Refill’ini Boyner’de indirimde olduğunu görünce hemen almıştım. Compact pudra özelliği taşıyan bu ürün aslında bronzer olarak ve aydınlatıcı olarak kullanılmaya daha uygun , eğer aklınıza yatarsa son kalanları alın derim Shiseido seriyi yenileyeceğinden bir süre ulaşamayacağız.
5 renkten oluşan bu üründe kendiliğinden ışıltılı bir yüze sahip oluyorsunuz; ama öyle bir kilo sim sürmüş gibi parıldamıyorsunuz tabiki de.
Açık renkleri aydınlatmaya ortadaki iki rengi ten rengi pudra görevi ile koyu renkleri ise kontür amaçlı kullanıyorsunuz ortaya gayet güzel bir ten makyajı çıkıyor.

Resimde tonları belli etmeye çalıştım sadece koyu tonlar belli oldu. Diğer tonlar beyaz tene o kadar uyuyor diyeyim yaniJ
İçindeki fırçası da çok kaliteli aylardır kullandım bir şey olmadı.
Bu ürünle kullanılabilecek uygun ürünler:
M.A.C. 184 numaralı süpürge fırça (aydınlatma amaçlı ve/veya kontür amaçlı) görselde “11” numarada
Inglot 3P Allık& Kontür Fırçası görselde “10” numarada

12. İnnova Pearly Sun Powder
işte yaz akşamlarında , özel davetlerde kullanabileceğiniz her tene gidebilecek daha ışıltılı ve bronz bir ürün, fırça ile yüzünüze uygulayıp kontürleme yapabilir, bizzat elinizle bacaklarınıza ve dekoltenize uygulayıp ışıltılı kesinlikle simli değil, böle bir görünüşe sahip olabilirsiniz, birkaç akşam denedim ve mükemmel oldu , tavsiye ettiğim ürünlerden, 35-40 TL arası ama fiyatını hakediyor kesinlikle.







Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...