İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Benefit Lemon Aid Renk Eşitleyici Göz Makyajı Bazı

Benefit Lemon Aid benım yenı keşfettiğim ürünlerden biri bu aralar:)

öncelikle benefit ten bilgi edinmek isteyenler
lütfen buraya buyursun

ben daha bir kere kullandım
kullandıkça yorumlayacağım
ben yüzüme yaptırdığım bir işlem sonucu kızarıklık ve kabarmaya karşı etkili olacağını düşündüm
sarı alt tonlu bir bazlı sonuçta diye ve cidden üstüne fondoten sürünce dışarıdan belli bile olmadı

ürünün kıvamı çok iyi
uygulanması çok rahat cidden
sephora dan aldım 69 Liraya
denemek isteyenler sephora ya koşsun:::)
ürün 2,70 gram baya gidecegini düşünüyorum yine yazacağım yorumları




Resimlerle beraber diğer postta görüşmek üzere canlarım:)
Yüzünüzden gülücükler eksik olmasınnn:D


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...