İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

21 Aralık 2011 Çarşamba

Yılbaşı alışverişi YKM

Canlarım ne zamandır alışveriş için yılbaşı indirimini bekliyordum 
ihtiyaçlarımı biriktirmiştim
ihtiyaçlarım:
göz kremim ( DDF vardı ama süper etkisini görmedim, azaldı baya zaten)
yüz peelingi
pudra ya da fondöten
rimeldi


bunlara yöneleyım dedim
ykm ye gittim ve 

bu ürünleri aldım
ayrıyeten yazacağım zaten ürün ürün kayıt yazacağım zaten
şimdi ykm deki indirimden bahsedeyim


aynı markadan 2. ürüne %50-70 arası indirim
tabiki shiseido ya %50lılık yapmıslar çünkü baya talep gören bir marka


1- Shiseido Bio -Performance Super Eye Contour Cream 15 ml ( yazısı gelecek kullanmaya başlayınca)
2- Shiseido Bio -Performance Super Exfoliating Discs 8 Discs ( yazısı az sonra burada)
3- Shiseido Pureness Matifying Compact Oil-Free Spf15 30 natural ivory 11 g  ( yazısı az sonra burada)
4-   Shiseido Pureness Matifying Compact Oil-Free Spf15 30 natural ivory 11 g Refill  


bu arada bayan satıs gorevlılerı kusura bakmasın da ben kozmetıkte erkek gorevlılerle daha rahat alısverıs yapıyorum , bayanlar bıraz burun kıvırıyor gıbı gelıyor, başta bayanlar anlattı ama bıraz nazlıca goz kremıyle peelıngı, emın olamadım dıger erkek gorevlıye gıttım baya bı anlattı bana sonra pudrayı sordum ve bu pureness serısının compact fondoten pudrasını uyguladı yuzume ve bugun bende kendım makyaj yaptım cıldım yumusacık ve tam yuzume oturdu canlı bır goruntu verdı, dun zaten cok memnun kalmıstım goruntuden refıll ını de aldım kampanya için


sevgıyle kalın .... 

4 yorum:

bakimblog dedi ki...

bayan satış görevlileri genelde ukala oluyor ykm de, ha bır de hiçbir seyden anlamamaları da ortak noktaları nedense

gösde dedi ki...

güle güle kullan cnm :)
hangi markalarda 2nciye %70 vardı hatırlıyor musun :)

pelito dedi ki...

evet gamze erkekler daha kendılerını gelıstırmıs bence
gossdecım lancome, bıotherm de kesın vardı, clınıque ve clarıns ten cok emın degılım onlarda %70 olabılır , shiseido %50 ydi, dior da sanırım %50 deydi

sevda s. dedi ki...

Çok güzel şeyler almışsın canım, güle güle kullan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...