İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

6 Aralık 2011 Salı

İlk Vanilya kutum

arkadaşlar vanilya club a geçen ay üye olmuştum

bu benim ilk kutum
öncelikle kutu çok kaliteli
çok beğendimmm



arkadaşlarım p1nnar  ve makeupwithstyle ile ortak ürünlerimiz var
Jane iredale pudra bendeki bisque rengiymiş
jane iredale just kissed lip plumper
bu arada priori sample vermişler ve göz kremi %50 indirimliymiş düşünebilirm belki
ddf her gün kullandığım için azalmaya başladı da


Fruittini Vanilla Lychee duş jeli
Nuxe simli kuru yağ ( en çok buna sevindim desem yazın alacaktım almamıştım )
loccitane cooling hand cream gel ( güzel kokuyor limonumsu)
Alessandro Nail spa honey cuti remover ( bu da güzel oldu ben manıkur u evde yapıyorum )


duş jelimde bitmişti sabunlara geçmeden önce son defa değişik bir duş jeli kullanmış olacağım
ben baya beğendim umarım pudra cildime uyum sağlar da

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...