İletişelim:)

pelitodan@gmail.com
Önerileriniz, tanıtılmasını istediğiniz ürünler için , herşey için bana ulaşın:)


Bu Blogda Ara/ Search in this blog

21 Ekim 2011 Cuma

Yine kitaplarım ve ben



Evet arkadaşlar elimde yine kitaplarım
aykut oğut u çok sevdım ben yazar olarak
en yakın arkadaşlarımdan biri tavsiye etti bana


evrenden torpilim var
bu linkten detaylı bilgi alıp sanal alışveriş yapabilirsiniz
ben bahsedersem kıtaptan cok bahsedecegımı dusunuyorum


aykut ogut kendı kadar ılgınc bır kıtap cıkarmıs
ve kapağında ayna var
okudukça neden olduğunu anlayacaksınız
özellikle ilişkilerle ilgili aklı karışık olan arkadaşlarıma öneriyorum
bu linkten inceleyebilirsiniz


ve benım de daha okumadğım kitap
kitap ismi sakıncalı ondan tekrar yazmayacagım ama en cok okunanlarda
ustelık fıyatı da uygun 
bu lınkten bakın arkadaşlarım


ayrıca aykut oğut un ve eşi esra hanımla ilgili tam bilgi, kitapları ve videoları
http://www.ayrasehri.com/
bu adreste üye oluyorsunuz
meraklısına böyle bir yardımım olsun istedim

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...